AK Parti Kırıkkale İl Başkanlığı, haftalık olağan yönetim kurulu toplantısını İl Başkanı Engin Pehlivanlı başkanlığında gerçekleştirdi.
Toplantıda, Kırıkkale genelinde yürütülen saha çalışmaları ve önümüzdeki döneme ait hedefler masaya yatırılarak koordinasyon süreçleri gözden geçirildi.
Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan İl Başkanı Engin Pehlivanlı, omuzlarındaki büyük sorumluluğun bilinciyle hareket ettiklerini vurguladı. Pehlivanlı, “Yüreğimizdeki memleket sevdasıyla, ilk günkü heyecanla çalışıyoruz. Toplantı salonumuzda aldığımız her kararın, masaya yatırdığımız her projenin sahada bir karşılığı olduğunu, doğrudan insanımızın hayatına dokunduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden çalışmalarımızı sadece teknik birer rapor olarak değil; geleceğe bırakılacak kalıcı ve anlamlı birer iz olarak görüyoruz” ifadelerini kullandı.
Kırıkkale’ye değer katmak için durmaksızın çalışacaklarını belirten Pehlivanlı, en büyük motivasyon kaynaklarının vatandaşların yüzündeki tebessüm olduğunu dile getirdi. Pehlivanlı, “Bizim en büyük motivasyonumuz; sadece masada plan yapmak değil, o planların sahada, sokakta, hayatın tam içinde nasıl birer değere ve samimi bir tebessüme dönüştüğünü adım adım görmektir. Bu şehre değer katmak adına ilk günkü inançla, ortak akılla ve durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz. Toplantımızda aldığımız kararlar hayırlı, birliğimiz ve beraberliğimiz daim olsun” diyerek sözlerini tamamladı.



