Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, seçim vaatlerinden birini daha hayata geçirmenin heyecanını yaşıyor.
Kentin sosyal yaşamına renk katacak olan Kırıkkale Belediyesi Sosyal Tesisleri, bu hafta Perşembe günü itibarıyla kapılarını vatandaşlara açıyor.
🧿 Bir sözümüzü daha yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. 🫶
— Av. Ahmet Önal (@onalahmet71) June 24, 2026
Kırıkkale Belediyesi Sosyal Tesisleri Perşembe günü kapılarını hizmete açıyor.
Nezih ortamı, zengin menüsü, uygun fiyatları ve salonlarıyla hemşehrilerimizin yeni buluşma noktası olmaya hazır. ☕🍽️ pic.twitter.com/TPkgo1HHP1
Fabrikalar Mahallesi’nde, Büyükşehir Parkı’nın hemen arkasında yer alan yeni tesis; nezih atmosferi, zengin menü seçenekleri ve uygun fiyat politikasıyla Kırıkkalelilere hizmet verecek. Modern salonları ve konforlu yapısıyla dikkat çeken tesisin, şehirdeki yeni buluşma noktası olması hedefleniyor.
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Belediye Başkanı Ahmet Önal, “Bir sözümüzü daha yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Kırıkkale bizim evimiz ve hemşehrilerimiz her şeyin en iyisine layık” ifadelerini kullandı.