Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara-Kırıkkale-Delice Otoyolu Projesi’nde çalışmaların hız kesmeden sürdüğünü açıkladı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Erdoğan, 42 ili birbirine bağlayacak stratejik ulaşım projesinin gelecek yıl tamamlanarak hizmete açılmasının planlandığını belirtti.
Toplam 120 kilometre uzunluğundaki otoyolda 7 kavşak, 4 tünel, 8 viyadük ve 22 kavşak köprüsünün yer alacağını ifade eden Erdoğan, projenin bölgesel ulaşımı önemli ölçüde rahatlatacağını vurguladı.
42 şehrimizi birbirine bağlayacak olan Ankara-Kırıkkale-Delice Otoyolu’yla ilgili çalışmalarımızı hızlandırmış durumdayız.
— Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) June 1, 2026
7 kavşak, 4 tünel, 8 viyadük, 22 kavşak köprüsünün yer aldığı toplam 120 kilometre uzunluğundaki bu projeyi inşallah gelecek yıl hizmete alacağız.… pic.twitter.com/9glhNErj4B
Ulaştırma yatırımlarına da değinen Erdoğan, geçen yıl 55 önemli projeyi tamamladıklarını hatırlatarak, 2026 yılında 144’ü kara yolu olmak üzere toplam 188 projeyi vatandaşların hizmetine sunmayı hedeflediklerini kaydetti. Erdoğan, ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
