Kırıkkale Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, okul ziyaretleri kapsamında Nuran Refik Altaş Ortaokulu’nu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi.
Okul bahçesinde gerçekleşen buluşma, oldukça renkli ve samimi anlara sahne oldu.
Ders çıkışı okuldan ayrılan öğrenciler, Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney’e yoğun ilgi gösterdi. Öğrencilerle yakından ilgilenerek eğitim hayatlarına dair düşüncelerini dinleyen Güney, onlarla uzun süre sohbet etti. Hatıra fotoğrafı çektirmek isteyen öğrencileri kırmayan Güney, gelen tüm taleplere içtenlikle karşılık verdi.
Ziyaret sırasında neşeli anlar yaşanırken, öğrenciler Rahmi Güney ile özçekim yapabilmek için adeta birbirleriyle yarıştı. Öğrencilerin samimi ilgisine aynı sıcaklıkla karşılık veren Rahmi Güney, onlarla bol bol hatıra fotoğrafı çektirerek keyifli vakit geçirdi.
Objektiflere yansıyan samimi kareler, eğitim yöneticileri ile öğrenciler arasındaki güçlü bağın ve iletişimin en güzel örneklerinden biri olarak dikkat çekti.
