Kırıkkale Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı makamında ziyaret etti.
İki komşu kentin valisini bir araya getiren ziyaret, oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşti.
Ziyarette Vali Sarıibrahim, Ankara Valisi Yakup Canbolat’a hayırlı olsun dileklerini ileterek yeni görevinde ve çalışmalarında başarılar diledi. Gösterilen nazik misafirperverlikten dolayı teşekkür eden Vali Sarıibrahim, Ankara ve Kırıkkale arasındaki komşuluk ilişkilerinin önemine değindi.
Ankara Valisi Yakup Canbolat ise Kırıkkale Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim’in ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, iyi dilekleri ve nazik ziyareti için kendisine teşekkür etti.
