Yurt genelinde olduğu gibi Kırıkkale’de de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte binlerce öğrenci karne almanın ve yaz tatiline kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.
Kent genelinde yaklaşık 44 bin öğrenci, karnelerini alarak uzun bir eğitim maratonunu başarıyla tamamladı.
Karne dağıtım töreni, TOKİ Şehit Öğretmen Güzin Yılmaz İlk ve Ortaokulunda gerçekleştirildi. Törene Kırıkkale Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Serkan Akpınar, şube müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle yakından ilgilenen Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim, öğrencilere karneleriyle birlikte çeşitli hediyeler verdi. Öğrencilerin tatil sevincine ortak olan Vali Sarıibrahim, aileler ve öğretmenlerle de sohbet ederek eğitim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Karne dağıtımının ardından açıklamalarda bulunan Vali Sarıibrahim, Kırıkkale’de yaklaşık 44 bin öğrencinin eğitim öğretim yılını başarıyla tamamladığını belirterek, “Bugün Kırıkkale’mizde yaklaşık 44 bin öğrencimiz karne alarak eğitim öğretimlerini tamamladı. Başta anne ve babalarımız olmak üzere öğretmenlerimize, okul idarecilerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Allah, nice eğitim öğretim yıllarına sağlık, huzur ve başarıyla ulaşmayı nasip etsin.” dedi.
Yaz tatilini verimli değerlendirmeleri konusunda öğrencilere tavsiyelerde bulunan Vali Sarıibrahim, çocukların teknoloji bağımlılığından uzak durmalarının önemine dikkat çekerek, “Tabletlerden, bilgisayarlardan, sosyal medyadan ve her türlü bağımlılıktan uzak durmak gerekiyor. Bu konu bizim için büyük önem taşıyor.” ifadelerini kullandı. Vali Sarıibrahim ayrıca, öğrencilerin yaz tatilini sadece dinlenerek değil, kendilerini geliştirerek de geçirmeleri gerektiğini belirterek tüm kademelerdeki öğrencilerin yaz kurslarına katılmalarını tavsiye etti.
Tören, öğrencilerin tatil coşkusuna ortak olunan renkli görüntüler ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.






