Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu

Editör Göktürk ÜNAL
Google News Takip Et

Kırıkkale Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla birlik, beraberlik ve dayanışma kültürünü pekiştiren anlamlı bir etkinliğe imza attı.

Büyük Şehir Parkı’nda düzenlenen programda, Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti.

Aşurenin bereketin, muhabbetin ve paylaşmanın en özel simgesi olduğunu belirten Başkan Ahmet Önal, hemşehrileriyle aynı sofrayı paylaşmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi. Etkinlikte konuşan Başkan Önal, “Muharrem ayının bereketini kıymetli hemşehrilerimizle paylaştık. Birlik ve kardeşliğimizin simgesi olan aşuremizi vatandaşlarımıza ikram ederek gönüllerimizi buluşturduk. Muharrem ayının; şehrimize ve ülkemize birlik, beraberlik, huzur ve bereket getirmesini temenni ediyorum” dedi.

Kırıkkaleli vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı. Belediye tarafından ikram edilen aşureler, katılımcılar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.

Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu
Kırıkkale’de Aşure Geleneği Yaşatıldı: Başkan Ahmet Önal Vatandaşlara İkramda Bulundu